INTROFORLØB

INTROFORLØB

Som ny medarbejder i en mæglerforretning har du brug for et godt udgangspunkt for at blive den effektive ressource, som gør en forskel i hverdagen.

Lad mæglerplatformen blive din personlige assistent, som holder styr på dine opgaver og kunder, samt sikrer kvaliteten i dit arbejde. Efter endt introforløb vil du have kendskab til alle de grundlæggende funktioner og processer i mæglerplatformen, såsom: Sager, personbase, køberkartotek og meget mere. 

Undervisningen består af et forløb på 3 webinarer og adgang til funktionsbestemte videoer.

Du kan tilmelde dig her >

Hvis du er ny medarbejder hos Nybolig eller Estate, bliver du automatisk tilmeldt introkursusforløb.

PRAKTISK INFORMATION

MÅLGRUPPE

Sagsbehandlere, mæglere og andre medarbejdere, der arbejder i mæglerplatformen.

Introforløbet er især henvendt til nye medarbejdere eller selvstændige, der ikke er vant til at arbejde i C&B.

VARIGHED

  • 3 live webinar (60-75 minutter pr. stk.)

  • Funktionsbestemte videoer (5-15 minutter)

PRIS

Kr. 1.495,-

Introforløbet består af følgende emner


C&B GENERELT

Sådan er C&B opbygget og hvilke hjælpemuligheder kan du finde i systemet. 

EDH – DELING AF DOKUMENTER 

Sådan ligger du dokumenter ind i EDH og deler dem med dine kunder.

DIGITAL SIGNERING

Hvilke dokumenter kan du sende ud til digital signering og hvordan oprettes en ordre.

E-BOLIGHANDEL

Sådan sender du en sag i e-bolighandel.

SAGSREGISTRERING

Sådan opretter du en sag og laver flere udbud.

KUNDEHÅNDTERING

C&B´s kundehåndtering foregår i det nye mæglerunivers. Vi viser bl.a. hvordan du arbejder med interesserede kunder og ønsker.