Løsningen
Platformen RealEquity
Mægler- & kundeunivers
C&B Mægler- & kundeunivers er designet til brug på mobil, tablet og PC.
Anvendes til vurdering, salg eller udlejning af ejerboliger, andelsboliger, landbrug og/eller erhverv. Desuden Boligrådgivning og berigtigelse af ejerboliger.
Data fra offentlige kilder. Fraser og formular-sæt fra Dansk Ejendomsmæglerforening. Erhvervslejekontrakter fra EjendomDanmark og C&B’s formularer til handel med Landbrug og Erhvervsejendomme.
Integreret signering med foruddefinerede dokumentpakker.
Billedhåndtering enten via egne billeder eller import fra ekstern leverandør. Kort-generator og håndtering af videoer/videolinks
Marketingtekster med AI-understøttelse.
Diverse integrationer til eksterne samarbejdspartnere ift. bestilling af rapporter, flyttemeddelelse til el-leverandører etc.
Understøttelse af data til egen hjemmeside og diverse portaler.
Køberkartotek med mulighed for opskrivning fra egen hjemmeside.
Kundeunivers med udstilling af sagsdokumenter og andre relevante oplysninger
Integreret Outlook. Overførsel af sags-/person-data ved aftaleoprettelse. Sms-bekræftelse/-påmindelser på kalenderaftaler. Lagring af modtagne mails på sager.
Automatiserede opfølgning-opgaver. Interesseliste på personer/sager.
Automatiseret GDPR-håndtering og understøttelse af Lov om hvidvask via integreret legitimerings-flow og risikovurderings-skema.
Indblik i forretningens data via omfattende skærmbilleder hertil samt udvalgte eksport-muligheder, fx liste til hvidvaskinspektion.
Mægler- & kundeunivers – Ydelser (support)
I det omfang kunden betaler løbende Licens/sagsafgift til C&B for leveret software, tilbyder C&B gratis telefonsupport om brugen af det pågældende software.
Den gratis telefonsupport er betinget af, at kunden; har modtaget undervisning af C&B, som giver den fornødne grundviden om brugen af det leverede software.
Supporten omfatter ikke instruktion af nyt personale eller besøg hos kunden.
Øvrig support faktureres af C&B efter regning, jf. den til enhver tid gældende prisliste. Kunden vil blive bedt om bekræftelse inden betalingssupport påbegyndes.
Support ydes på telefon og e-mail på hverdage i C&B support åbningstid, der dog kan variere ved interne arrangementer o. l. De officielle åbningstider vil altid fremgå på C&B's hjemmeside.
Der ydes ikke support eller servicebistand til genoprettelse af defekte filer eller lagringsmedier, medmindre disse er omfattet af driftsaftale fra C&B samt følgevirkninger af fejl af enhver art, ligesom support ikke omfatter teknisk udstyr - herunder enhver form for maskinel, kommunikationsforbindelser eller andre elementer i kundens lokale driftsomgivelser.
Ligeledes ydes der ikke support på produkter udviklet af andre end C&B - uanset om produktet måtte være leveret af C&B – medmindre der er indgået tillægsaftale herom.
Reaktionstid/overvågning
For at sikre, at webløsninger og hostede systemer, der drives af C&B er tilgængelige og i funktion på de tidspunkter, hvor der normalt er behov for at anvende disse, gælder følgende reaktionstider:
Reaktionstid/overvågning
Man. – fre. 07:00 – 08:30 - Inden for maks. 2 timer
Man. – fre. 08:30 – 16:30 - Inden for maks. 1 time
Man. – fre. 16:30 – 22:00 - Inden for maks. 3 timer
Lør. og søn. 08:30 – 22:00 - Inden for maks. 3 timer
Hvis det er supporten, der skal afhjælpe et problem. der opstår mel. kl. 07:00 og 07:30 om mandagen, kan vi ikke overholde inden for maks. 2 timer, da supporten har fælles møde indtil kl. 09:30 om mandagen.
Uden for det angivne tidsrum sendes fejlbeskeder til en centraliseret driftsvagt. Reaktionstid/overvågning er ikke et udtryk for at der kan opnås personlig kontakt eller på anden måde kommunikeres direkte med det tekniske personale.
Ved større fejl/nedbrud udsendes der advisering herom via C&B's aktuelle Statusside.
Ved online ydelser, er C&B forpligtet til at varetage hostingforpligtigelser således, at der til enhver tid opretholdes en rimelig sikkerhed, oppetid og performance.
Website – Løsningen
Website-løsning er tæt integreret med mægler- & kundeuniverset, så alt sagsdata vedligeholdes automatisk.
Det indbyggede CMS-system (Content Management System) giver mulighed for selv at tilpasse indhold, billeder og struktur.
Website – Ydelser (Support)
Et CMS system kræver en vis teknisk forståelse. Derfor er dette modul ikke omfattet af vores gratis support.
Når du selv foretager ændringer i CMS systemet, gør vi opmærksom på, at eventuel support og fejlretning koster 250 kr. pr. påbegyndt kvarter.
Større ændringer eller særlige tilpasninger udarbejdes der særskilt tilbud på.
Integration til Canva og Meta (Facebook/Instagram)
SaaS-løsningen indeholder en integration til Canva og Meta, som understøtter effektiv produktion og distribution af marketingmateriale.
Canva-integration
Integrationen giver adgang til relevante sagsdata direkte i Canva, herunder billeder, beskrivelser og nøgletal. Brugeren kan dermed udarbejde marketingmateriale i Canva med direkte træk på opdaterede oplysninger fra sagen. Færdigt materiale kan herefter gemmes retur på sagen i Mægleruniverset.
Meta-integration
Materiale, der er gemt på sagen, kan anvendes til annoncering via Meta (Facebook og Instagram). Integrationen benytter udelukkende kundens egen Meta Business-konto, så al annoncering sker med fuld transparens og ejerskab hos kunden.
Licenser og ansvarsforhold
C&B stiller alene de nævnte integrationer til rådighed og supporterer selve integrationsfunktionaliteten.
Kunden er selv ansvarlig for:
gyldige licenser og konti til Canva og Meta
opsætning, vedligeholdelse og sikkerhed på egne konti hos disse tjenester
omkostninger forbundet med brug af Canva og Meta
C&B er ikke ansvarlig for ændringer, begrænsninger, nedbrud eller fejl i tredjepartsydelserne Canva og Meta.
Support
Supporten omfatter alene C&B’s integrationsmodul. Funktionalitet, drift og support vedrørende Canva og Meta er kundens eget ansvar og er ikke omfattet af C&B’s gratis support.