TELEFONTIDER

Mandag – fredag fra kl. 9.00-16.00

KONTAKT OS

FORDELENE VED AT BENYTTE MÆGLERSERVICE:

  • Tid til kerneforretningen

  • Høj faglighed med mange års erfaring i branchen 

  • Sparring i komplicerede sager

  • Ingen oplæring og altid opdateret på nyeste funktioner i systemet og nyeste lovgivning

  • Optimal frihed – ingen ferie og sygdom – og eliminering af sårbarhed

  • Ingen udgifter tipension, sundhedsforsikring, barsel m.m.

BENYT MÆGLERSERVICE HVIS I:

  • Overvejer at ansætte en ny/ekstra sagsbehandler

  • Har en sagsbehandler, der skal på barsel, orlov eller er sygemeldt i en længere periode 

  • Gerne vil have mere tid i marken

  • Skal åbne en ny butik

  • Ønsker en høj personlig service og professionel ekspedition 

VI FUNGERER SOM EN KOLLEGA

På fjernbasis indgår vi som en del af jeres team, og vi er i tæt dialog med butikkens medarbejdere. Vores sagsbehandlere arbejder direkte i jeres system, og I kan derfor følge med på sidelinjen og se status for sagen. Lejlighedsvis har vi også mulighed for at sidde i din forretning.  

Vi opretter en Outlook-mail hos os, der afspejler jeres butiks hovedmail. Alle mails afsendes derfor med butikkens signatur. Indgående mails går direkte til os, så jeres butik belastes mindst muligt. 

FLEKSIBLE AFTALER

Mens I koncentrerer jer om jeres kerneforretning, løser vi de administrative opgaver f.eks. førsalgeftersalg og berigtigelseFor at opnå en succesfuld outsourcing tager vi fra den indledende dialog altid udgangspunkt i jeres behov. I kan vælge at overlade alle eller enkelte opgaver til os. Vi tilbyder fleksible løsninger inden for alle sagsbehandlingsopgaver. 

  • Indhente dokumenter

  • Registrere eksisterende panthæftelser

  • Klaregøre købsaftalens individuelle vilkår med relevante fraser

  • Følge op på og opdatere sagen løbende i aftaleperioden

  • Sende dokumenter til sagens parter

  • Følge op på frister for udbetaling og garantistillelse

  • Godkende skøde og andre tinglysningsekspeditioner

  • Kontrollere kriterier for nøgleoverdragelse

  • Følge op på frigivelse og afslutte sagen

  • Vi opretter sager for det enkelte projekt

  • Vi ajourfører løbende sager før, under og efter et salg

  • Vi indgår gerne i dialogen omkring projektet med sælger, bygherre og advokater

  • Udarbejdelse og tinglysning af skøde

  • Udarbejdelse m.v.f refusionsopgørelse

  • Udarbejdelse og tinglysning af debitorskifte samt forhøjelsespåtegning

ANDRE YDELSER

Vi hjælper naturligvis også med andre ydelser, som fx:

  • Tinglysningsopgaver f.eks. skifteretsattest, tinglysningsfuldmagt, aflysning af servitutter, debitorskifte, oprettelse og/eller forhøjelse af ejerpantebreve eller andre naturligt forekommende opgaver 

  • Besvarelse af advokatskrivelse i tæt dialog med sælgende mægler 

  • Trainee-forløb: Vi støtter din trainee i hele processen bl.a. ved gennemgang af sagen fra A-Z samt konstruktiv feedback 

  • Gennemgang og opdatering af igangværende sag 

  • Nødlidende ejendom – Indhentelse af indestående og accept for handlens gennemførelse 

PROCESSEN ER ENKEL

MØD ET PAR AF VORES KUNDER

“Vi bruger primært Mæglerservice til Eftersalgsbehandling af sager, Køberrådgivningssager samt Berigtigelse af handler. Mæglerservice er utrolig gode til at følge op på evt. mangler, så sager hurtigt ekspederes, og under hele processen er vi i tæt dialog med Mæglerservice, således at vi altid er opdateret vedr. status på sager. Vi føler os i trygge hænder, og vi kan på det varmeste anbefale Mæglerservice.”

Mette Østerbol og Mike von der Maase, Indehavere
Nybolig Nørrebro

“Siesbye Kapsch har brugt C&B Mæglerservice lige fra starten af, og det har virket super optimalt for os. Vi har fået professionel sagsbehandling fra start til slut i en ejendomshandel. Det er en fleksibel og super god løsningsmodel, som bliver afregnet efter forbrug/salg, og alle juridiske parameter er ligeledes ajourført hele tiden.

Vi kan kun anbefale C&B Mæglerservice til andre mæglere, som hellere vil bruge deres tid og kræfter på kommissionering og salg og dermed optimere deres forretning bedst muligt.”

Phillip Siesbye, Indehaver
Siesbye Kapsch

MØD VORES MEDARBEJDERE

Med mere end 120 års erfaring, får du et professionelt team med et højt serviceniveau, der kan håndtere enhver form for opgave i hele processen, og som gør en afgørende forskel for vores kunder i deres hverdag.  Du har en fast kontaktperson tilknyttet din forretning samt et team til backup.  

Vores medarbejdere er eksperter på hvert deres område og gode til at sparre med hinanden, så viden deles på kontoret – på den måde får du ikke bare en sagsbehandler men et helt team af fagligt stærke medarbejdere.

Thomas Thestrup
Servicecenterchef

Direkte: 43 32 33 38
maeglerservice@cb.dk

Thomas har været i branchen siden 1991, heraf 25 år hos danbolig (Storkøbenhavn). Thomas startede i C&B i 2018, hvor han bl.a. har været tilknyttet Support samt Forretningsudvikling, før han i primo 2019 blev Servicecenterchef med ansvaret for bl.a. C&B Mæglerservice. Thomas kan hele sagsgangen i en bolighandel i de fleste ejendomstyper – herunder ideelle anpart, anpartslejlighed samt projektsalg. Endvidere har Thomas stor erfaring i berigtigelse samt tinglysning. Thomas er et meget aktivt menneske og nyder at bruge fritiden på at spille golf samt løbetræne. Thomas deltager årligt i forskellige løb (5 km, 10 km samt halv og hel Marathon).

Christina Larsen
Sagskoordinator

Direkte: 43 32 33 42
maeglerservice@cb.dk

Christina startede i branchen i 1986 og har nu 34 års erfaring. Christina har arbejdet hos EDC og danbolig, men kommer senest fra en stilling som administrationschef hos en uafhængig liebhavermægler, hvor hun bl.a. var ansvarlig for oplæring af trainees, interne kurser og GDPR. Christina er uddannet ejendomsmægler og har stor erfaring med sagsbehandling inden for boligsager – herunder ideelle anparter, andelsboliger, fritidshuse, grunde, boliglandbrug og et enkelt slot.  Christina sætter en ære i at have overblik over sagerne og yde en god kundeservice. Christina er aktiv i lokalsamfundet bl.a. som kasserer i den lokale grundejerforening. Christina starter normalt dagen med en svømmetur og er i det hele taget et aktivt og socialt menneske.

Katrine Hart Hansen
Sagskoordinator
Direkte: 43 32 33 20
maeglerservice@cb.dk

Katrine har været i branchen siden 1997, og har været forbi både advokat, køberrådgivnings- og banksiden. De fleste år er dog tilbragt på mæglersiden hos home, Danbolig, Lokalbolig og senest hos Ejendomsmæglerfirmaet Hensrik, hvor Katrine har foretaget alt det administrative i en ejendomshandel fra A-Z. Katrine er uddannet advokatsekretær med speciale i ejendomshandel. Katrine har erfaring med sagsbehandling af bl.a. projektsalg, nyudstykkede byggegrunde samt boligsager. Herudover har Katrine bred erfaring med berigtigelse samt tinglysning. Katrine nyder at løbe med den lokale løbeklub og deltager gerne i flere løb årligt – længste distance er pt. halvmarathon. Derudover kobler Katrine af ved at bage alt lige fra pebernødder til store bryllupskager til familien, kollegaer, venner og bekendte.

Malene Arper
Sagskoordinator
Direkte: 43 32 33 50
maeglerservice@cb.dk

Malene startede i branchen i 2010, hvor hun bl.a har været Ansvarlig Sagskoordinator med ansvaret for al administrativt i relation til køb og salg af ejendomme. Malene har stor erfaring med sagsbehandling af boligsager – herunder andele, ideelle anparter, villaer og ejerlejligheder – samt berigtigelse og tinglysningsopgaver. Det, der giver Malene et fagligt drive i hverdagen, er at kunne hjælpe mæglerne ude i marken med at håndtere sagsgangen fra start til slut. I sin fritid kan Malene godt lide at tilbringe tid sammen med familien.

Mie Baden Nielsen
Sagskoordinator
Direkte: 43 32 33 86
maeglerservice@cb.dk

Mie er uddannet Finansøkonom og startede i branchen i 2013 hos Estate. Derudover har Mie bestået alle fagene i ejendomsmægleruddannelsen. Mie blev ansat ved C&B Mæglerservice i 2016 som Sagskoordinator og har stor erfaring med sagsbehandling af alle typer boligsager – herunder grunde og fritidshuse – samt berigtigelse og tinglysning. Med Mies overblik og detaljesans er Mie en vigtig spiller i C&B Mæglerservice. Mie er et familiemenneske og bruger meget tid sammen med familien, men hun afsætter altid tid til løbetræning bl.a. på C&Bs løbehold.

Sabrina Dalsø
Sagskoordinator
Direkte: 43 32 33 89
maeglerservice@cb.dk

Sabrina er uddannet Ejendomsmægler og har siden 2007 arbejdet i branchen, bl.a. hos EDC og Base1, hvor Sabrina var ansvarlig for vedligeholdelse af procesplaner og breve. Sabrina startede i C&B Mæglerservice i 2016. Sabrina har beskæftiget sig med sagsbehandling af alle boligtyper og har stor erfaring med berigtigelse samt tinglysning. Som kollega er Sabrina meget positiv og bidrager med god stemning og godt humør på kontoret. Sabrina går meget op i både kost og motion, og derfor bruger hun også en del af sin fritid på at dyrke yoga bl.a. på C&B Yoga-hold.