WEBSYSTEMET (45 MINUTTER)
Tag C&B Systemet med i marken. Websystemet er tilpasset til dig som mægler, og de opgaver du har, når du er ude og fremvise eller vurdere en ejendom.
Tilgå dokumenter og billeder på sagen
Følg op via Websystemet
Se leads fra hjemmesiden i Websystemet
TILMELD DIG WEBINARET
TIPS OG TRICKS Q1 (30 MINUTTER)
Brug systemet hurtigere, smartere og nemmere. Vi deler ud af guldkornene og gennemgår de mest efterspurgte tips og tricks i systemet. Kurset er baseret på erfaringer indhentet fra vores support- og kursusafdeling.
Genveje og nyttige felter
Fraser og faste tekster
Andet spændende
TILMELD DIG WEBINARET
EDH – ELEKTRONISK DOKUMENTHÅNDTERING (60 MINUTTER)
Du optjener 1 DE-lektion ved deltagelse.
Spar tid og papir i kommunikationen med sagens aktører og dine kunder. Del tilstandsrapport mv. online med dine kunder. I solgte sager kan du dokumentere, at du har frigivet dokumenterne til køber.
Navngiv og Gem bedst muligt
Send sagen ud til køber & købers rådgiver
Giv interesserede kunder midlertidig adgang
TILMELD DIG WEBINARET
E-BOLIGHANDEL (30 MINUTTER)
Send købsaftale nemt og sikkert til banker og modtag beskeder direkte i C&B. God datadisciplin på sagen giver effektiv og hurtig ekspedition. Med e-bolighandel bliver handlen mere enkel for dig.
Mindre manuel ekspedition
Hurtigere ekspedition
Bedre samarbejde mellem mægler og pengeinstitut
TILMELD DIG WEBINARET
DIGITAL SIGNERING MED NEM-ID (60 MINUTTER)
Du optjener 1 DE-lektion ved deltagelse. Ved deltagelse i 2018
I samarbejde med e-signatur tilbyder vi nu digital signering af dokumenter via Nem-id. Løsningen er integreret direkte i C&B Systemets brugergrænseflade.
Et dokument med en digital underskrift kan sidestilles med et fysisk underskrevet dokument. Digital signering gør det nemt, hurtigt og sikkert at få underskrevet dokumenter digitalt af købere, sælgere og medarbejdere.
Opret ny signeringsordre
Ordreoversigt og status
Placering af signerede dokumenter
TILMELD DIG WEBINARET
PROCESSTYRING EFTERSALG (30 MINUTTER)
Eftersalgsfasen indeholder aktiviteter i relation til eftersagsbehandling af en sag – Eftersalgsfasen er udbudsspecifik. Du vil bl.a. få aktiviteter, der hjælper i forbindelse med udarbejdelse af købsaftalen samt opfølgning på fristerne i købsaftalen, berigtigelse og meget mere.
Følge op på frister
Sende dokumenter til sagens parter
Hold styr på kriterier for nøgleoverdragelse
TILMELD DIG WEBINARET
PROCESSTYRING – FØRSALG (30 MINUTTER)
Førsalgsfasen er en standardliste over aktiviteter til førsagsbehandling af en sag. Planen kommer omkring alt, herunder: indhente dokumenter og ejendomsdata, registrere eksisterende panthæftelser samt klargøre købsaftalens individuelle vilkår med relevante fraser.
Mails er skrevet på forhånd
Der kommer automatisk opfølgning
Fuld historik over udførte punkter