Webinar 2018-10-09T06:48:41+00:00

NYE FEATURES I OPDATERING (45 MINUTTER)

Få et indblik i den seneste opdatering. Der er kommet en del forbedringer omkring digital signering, det er nu muligt at CPR. validere kunder via E-signatur direkte i C&B systemet. Websystemet har fået mange flere funktioner til mægleren på farten. Oprettelse af ny sag er automatiseret. 

  • Forbedringer i Digital Signering

  • CPR. validering

  • Opfølgning via Websystemet

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

PERSONDATAFORORDNINGEN (60 MINUTTER)

Du optjener 1 DE-lektion ved deltagelse.

Vi guider dig her i gang med de nye funktioner, herunder alt vedrørende persondataforordningen og risikovurdering. Vi ser bla. på udløbsdatoer / sletterutiner på sager og personer, det nye DE dokument vedr. samtykker og erklæringer, cpr.nr. fjernet fra DE formularer, håndtering af legitimation mm. Indføring i hvordan C&B systemet hjælper dig i din hverdag, fx ved at benytte EDH online universet, Digital Signering.

  • Nyt i systemet

  • Persondataforordning

  • Risikovurdering

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

INTERESSELISTE OG OPFØLGNING (30 MINUTTER)

Interesselisten benyttes til kundeopfølgning og findes på både sager og personer, og giver hjælp til at overholde GDPR. Listen giver nem adgang til at invitere til sagens dokumenter via EDH eller kontakte kunder ved fx prisændringer eller åbent hus-arrangementer.

  • Interesselisten på sagen

  • Statusrapport til status mødet med sælger

  • Interesseliste på kunderne

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

KALENDER OG KØRSELSREGNSKAB (30 MINUTTER)

Med C&B kalenderen kan du nemt oprette aftaler, og får hjælp til at overholde GDPR. Personer og sager skal blot skal vælges ind, og så følger relevante oplysninger automatisk med. Derudover får du fuld historik på din sager og personer, så du kan se, hvad der har været af aktivitet. Kalenderen giver også mulighed for automatiske opfølgningsopgaver samt at udskrive kørselsregnskab

  • Opret aftaler, fremvisning og åbent hus

  • Bekræft via SMS og E-mail

  • Se dine kollegaers kalender

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

E-BOLIGHANDEL (30 MINUTTER)

Send købsaftale nemt og sikkert til banker og modtag beskeder direkte i C&B. God datadisciplin på sagen giver effektiv og hurtig ekspedition. Med e-bolighandel bliver handlen mere enkel for dig.

  • Mindre manuel ekspedition

  • Hurtigere ekspedition

  • Bedre samarbejde mellem mægler og pengeinstitut

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

WEBSYSTEMET & OPDATERINGEN (45 MINUTTER)

Tag C&B Systemet med i marken. Websystemet er tilpasset til dig som mægler, og de opgaver du har, når du er ude og fremvise eller vurdere en ejendom.

  • Tilgå dokumenter og billeder på sagen

  • Se og opret kalenderaftaler

  • Tildel ansvarlig til nye leads fra indbakken

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

TIPS OG TRICKS Q4 (30 MINUTTER)

Brug systemet hurtigere, smartere og nemmere. Vi deler ud af guldkornene og gennemgår de mest efterspurgte tips og tricks i systemet. Kurset er baseret på erfaringer indhentet fra vores support- og kursusafdeling.

  • Genveje og nyttige felter

  • Fraser og faste tekster

  • Andet spændende

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

EDH – ELEKTRONISK DOKUMENTHÅNDTERING (60 MINUTTER)

Du optjener 1 DE-lektion ved deltagelse.

Spar tid og papir i kommunikationen med sagens aktører og dine kunder. Del tilstandsrapport mv. online med dine kunder. I solgte sager kan du dokumentere, at du har frigivet dokumenterne til køber.

  • Navngiv og Gem bedst muligt

  • Send sagen ud til køber & købers rådgiver

  • Giv interesserede kunder midlertidig adgang

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

KØBERKARTOTEK (45 MINUTTER)

Giv dine kunder mulighed for at høre om nye ejendomme til salg inden sagen annonceres. Køberkartoteket er en billig, effektiv markedsføring og den nemmeste vej til kundens indbakke. Du skaber kundeloyalitet via køberkartoteket og du får registeret kunderne på sagens interesseliste.

  • Opret et boligønske

  • Send sagen ud til køberkartoteket

  • Se hvordan du følger op

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

DIGITAL SIGNERING MED NEM-ID (60 MINUTTER)

Du optjener 1 DE-lektion ved deltagelse. Ved deltagelse i 2018

I samarbejde med e-signatur tilbyder vi nu digital signering af dokumenter via Nem-id. Løsningen er integreret direkte i C&B Systemets brugergrænseflade.

Et dokument med en digital underskrift kan sidestilles med et fysisk underskrevet dokument. Digital signering gør det nemt, hurtigt og sikkert  at få underskrevet dokumenter digitalt af købere, sælgere og medarbejdere.

  • Opret ny signeringsordre

  • Ordreoversigt og status

  • Placering af signerede dokumenter

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

PROCESSTYRING INTRO (30 MINUTTER)

Kom godt i gang med Processtyring og hold styr på dine sager. På kurset gennemgår vi de mange ting, der er gode at vide, inden du starter med processtyring. Du får et værktøj, hvor du let kan få overblik over dagens-/fremtidige opgaver. Du kan udskrive lister over opgaver, hvorfra du kan prioritere/uddelegerer i en travl hverdag. Du kan således holde ferie med en god mavefornemmelse, da dine kolleger let kan tilgå sagens kommende opgaver. EDH og E-bolighandel er IKKE en del af processtyring og skal tages selvstændigt inden.

  • Alt samlet ét sted – i C&B

  • Sagsbehandling fra A_Z

  • Ensartet høj kvalitet

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

PROCESSTYRING – FØRSALG (30 MINUTTER)

Førsalgsfasen er en standardliste over aktiviteter til førsagsbehandling af en sag. Planen kommer omkring alt, herunder: indhente dokumenter og ejendomsdata, registrere eksisterende panthæftelser samt klargøre købsaftalens individuelle vilkår med relevante fraser.

  • Mails er skrevet på forhånd

  • Der kommer automatisk opfølgning

  • Fuld historik over udførte punkter

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail

PROCESSTYRING EFTERSALG (30 MINUTTER)

Eftersalgsfasen indeholder aktiviteter i relation til eftersagsbehandling af en sag – Eftersalgsfasen er udbudsspecifik. Du vil bl.a. få aktiviteter, der hjælper i forbindelse med udarbejdelse af købsaftalen samt opfølgning på fristerne i købsaftalen, berigtigelse og meget mere.

  • Følge op på frister

  • Sende dokumenter til sagens parter

  • Hold styr på kriterier for nøgleoverdragelse

TILMELD DIG WEBINARET

Tidspunkt

Butiksnummer

Navn

E-mail